Informace o nás

Jsme nadšení pedagogové, kteří při své práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami využívají iPady jako nástroj kompenzace dílčích deficitů žáků a jako nástroj kompenzace chybějících učebních materiálů.

KONFE SKOLENI AKTIVITY


v

 

Vojtěch vystudoval Speciální pedagogiku pro učitele a dvouleté studium Koordinace v oblasti ICT technoloogií. Již třináctým rokem učí ve speciálním školství, aktuálně na Základní škole speciální v Bruntále. Na škole působí zároveň jako koordinátor v oblasti ICT. Je autorem projektu www.ipadvevyuce.cz, ve kterém se snaží aktivně využívat nejmodernější technologie v základní škole speciální a probouzet u svých žáků nové a nepoznané zážitky, nejen citové. Vojtěch aktuálně studuje doktorské Ph.D. studium na katedře Informačních a komunikačních technologií Ostravské univerzity.

„Nemám čas ztrácet čas…“

Od června roku 2014 je certifikovaný jako Apple Professional Development Trainer pro partnery Solution Expert in Education. Aktivně se se svými workoshopy účastní Učitelského summitu, o svou práci se pravidelně dělí i na krajských seminářích a workshopech.

  • Apple Professional Development Trainer
  • Certifikovaný lektor MDM
  • speciální pedagog
  • ICT koordinátor
  • lektor Výzvy 51
  • Učitelský summit – aktivně workshop
  • Krajská konference Restart – aktivně workshopy
  • Zlínská konference Výzva 51 – aktivně workshopy
  • Ostravská konference Výzva 51 – aktivně workshopy
  • Lektor Letní školy 2015
  • Lektor ve Snímek obrazovky 2016-01-31 v 16.50.10
  • Lektor ve Snímek obrazovky 2016-01-31 v 16.37.05
  • Lektor ve um_logo_finalka (2) (kopie)

 

veriVeronika vystudovala magisterské studium Učitelství pro I. stupeň ZŠ na UP v Olomouci. Je spoluautorem projektu www.ipadvevyuce.cz. Je třídní učitelkou ve třídě základní školy speciální. Veronika aktuálně studuje rozšiřující studium Speciální pedagogika na Univerzitě Palackého v Olomouci.

„Neklikejme, ale hledejme nové možnosti, jak zapojit iPad do vyučování…“

Aktivně se zajímá o iPady a jejich implementaci do výuky. Je spoluautorkou projektu iPadvevyuce.cz. Pracuje velmi ráda s iPady a velmi ráda hledá nové možnosti, jak toto skvělé zařízení ve výuce využít.

  • Učitelský summit – aktivně workshopy
  • Školení v rámci projektu iPad ve výuce
  • Konference RESTART – KVIC Nový Jičín
  • Lektor v rámci Výzva 51
  • Lektor Letní školy 2015
  • Lektor ve Snímek obrazovky 2016-01-31 v 16.50.10
  • Lektor ve Snímek obrazovky 2016-01-31 v 16.37.05
  • Lektor ve um_logo_finalka (2) (kopie)

 

 Kontakty

twitterlinkeding+youtube

Máte nějaký dotaz? Napište.

 

Tablet Apple iPad

topic_ipad_air_ipad_mini_0

  • vysoká úroveň zpracování
  • velká výdrž bateri
  • výborná a rychlá odezva dotykové plochy
  • výborný zvukový výstup
  • pouze jedno ovládací tlačítko
  • intuitivní systém pro všechny
  • výborné zobrazovací schopnosti
  • Airplay a Apple Tv

Komunita aktivních pedagogů

Photo 11.05.15 9 54 32

Operační systém iOS

IOS7_Logo

  • stabilita systému
  • dlouhodobá update podpora
  • nastavení Zpřístupnění
  • uzavřenost systému = stabilita

Gesta pro ovládání iPadu

Gestures_Flick

  • jednoduchá gesta
  • gesta (1 – 5 prstů)
  • perfektní multitasking
  • rychlá odezva dotykové plochy

Appstore – obchod s aplikacemi

dfWZLYmX

  • velké portfolio aplikací
  • aplikace pro speciální školství
  • každodenní aktualizace aplikací
  • recenze aplikací
  • obrázkový náhled aplikace
  • videonáhled aplikace

Speciální příslušentsví pro iPad

SSgreen-home1

  • ochranný obal SuperShell
  • ochranný obal Gripcase se stojánkem
  • stylusy pro žáky s SVP
  • rukavičky pro pohodlné ovládání
  • ochranné fólie
  • nerozbitnost iPadu v pouzdru

iKufr – správa z jednoho místa

ikufr-home-1

  • nabíjení všech iPadů přímo v iKufru
  • synchronizace všech iPadů
  • zabezpečení všech iPadů
  • termostat a elektrická pojistka
  • přenositelnost
  • bezpečné výztuhy

Solution Expert Education

Snímek obrazovky 2015-05-10 v 14.59.15

  • oficiální distributoři pro CZ
  • originální zboží a příslušenství
  • podpora pro sekci VZDĚLÁVÁNÍ
  • akreditované vzdělávací kurzy
  • perfektní a rychlý servis

Vzhledem k tomu, že naše žáky vzděláváme dle školního vzdělávacího programu „SPOLU“, který vychází z platného Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální, používáme také iPady jako kompenzační pomůcku za deficity v jemné motorice, sluchu, zraku, hmatu, ale především také za chybějící učebnice, které právě v resortu speciálního školství nejsou.

Náš školní vzdělávací program „SPOLU“ se skládá ze dvou dílů:

ŠVP SPOLU I. DÍL                                ŠVP SPOLU I. DÍL

Snímek obrazovky 2015-05-10 v 14.31.45          Snímek obrazovky 2015-05-10 v 14.31.45

Vzdělávací oblast TRIVIA

Čtení, Psaní, Počty

Byť se jedná o učebnice a pracovní sešity, které jsou na trhu už delší dobu, ale stále jsou svým obsahem použitelné. I přesto používáme celou řadu odborně zpracovaných aplikací pro iPady, které svým intiutivním prostředím, grafickým a zvukovým prostředím žáky uchvátí, dokáží udržet jejich pozornost déle než běžný papírový sešit, motivují je ke zlepšovaní svých výkonů, protože aplikace většinou dokáží ve velké míře výsledky prací archivovat a vyhodnocovat.

Vzdělávací oblast ČLOVĚK A SPOLEČNOST

Učební předmět Společenská výchova – je tvořena v tematických okruzích:

  • historie našeho národa,
  • člověk ve společnosti,
  • poznatky o společnosti,
  • péče o občana.

Vzdělávací oblast ČLOVĚK A PŘÍRODA

Učební předmět Věcné učení – je tvořen těmito základními poznatky:

  • fyziky,
  • zěměpisu,
  • přírodopisu,
  • chemie.

Vzdělávací oblast ČLOVĚK A ZDRAVÍ

Učební předmět Zdravotní výchova – je tvořena tímto obsahem učiva:

  • kamarádství, sexuální dospívání, sexuální chování, těhotenství
    dětství, dospívání, puberta, rodičovství,
  • krizové situace, zneužívání, komunikace se službami odborné pomoci.

Díky iPadům ve výuce můžeme s žáky společně vytvářet výukové materiály, při kterých se seznamujeme s novým učebním obsahem dle našeho platného školního vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální. Tím, že se sami žáci podílí na vytváření takových učebních materiálů, perfektně osvojují jejich obsah. Velkou výhodou je, že k takovým vyhotoveným pracovním listům se můžeme nadále zpětně vracet, upravovat je, zdokonolavat je dle schopností žáků. NE. My nepřestáváme používat klasické učební pomůcky a materiály. My jen žákům chceme nabídnout novou, neosahanou formu výuku, a to výuku za využítí tabletů. Ale především vykompenzovat chybějící díru v tištěném portfoliu učebního materiálu.

Translate »