Podmínky života rostlin

Jaro konečně dorazilo i k nám do Bruntálu a II. C si vyzkoušela za jakých podmínek vyroste ze semínka rostlina. Pokus sice nachystala paní učitelka, ale dál už jen žáky vedla k samostatné práci. Úkolem žáků bylo ověřit, jak jejich fazolky porostou, když budou mít přesně dané podmínky. Pracovali jsme s podmínkami, které umí vyjádrit i neslyšící žáci: slunce, teplo, voda, vzduch. Každý se staral o svoji přidělenou misku, fotil ji v určený den iPadem, závěry jsme se společně naučili vložit do jednoduché knihy a celý pokus jsme byli představit spolužákům ze třídy p. učitele Vojty, abychom se naučili nestydět se mluvit před ostatními a formulovat to, co jsme během pokusu zažili.

Cílem bylo opět aplikovat tzv. app-smashing, aby se déti naučily pracovat s jednoduchou myšlenkovou mapou, fixovaly práci s fotoaparátem, kreslily přímo v iPadu a nakonec vytvořili interkativní knihu. Použili jsme proto Hello! Color Pencil, následně aplikaci Fotoaparát, Popplet-lite a BookCreator. 

‎Verbindung zum App Store wird hergestellt
‎Verbindung zum App Store wird hergestellt
Developer: Unknown
Price: unknown

‎Verbindung zum App Store wird hergestellt
‎Verbindung zum App Store wird hergestellt
Developer: Unknown
Price: unknown

Kniha ve formátu .epub

Kniha ve formátu .pdf

Na závěr nám naši mladší spolužáci své interativní knihy odprezentovali. Paráda! 🙂

Translate »