Monthly Archives: Květen 2016

Prezidenti český zemí – Stick Around

Dnes si můžete stáhnout pracovní list Prezidenti českých zemí pro aplikaci Stick Around. Pod každým jménem prezidenta se ukrývá informace o jeho funkčním období, která může být malou nápovědou pro správně řešení.

Čti více »

Základní škola Uherský Brod

Instalace iPadů v Základní škole Pod Vinohrady v Uherském Brodě.

Čti více »

Symmetry exercises

Dnes jsme v hodině smyslové výchovy vyzkoušeli aplikaci Symetry Exercises for Kids Lite, na kterou nás upozornila kolegyně lektorka Eva Klubalová. Ona sama aplikaci používá v hodinách matematiky na základní škole běžného typu.

Čti více »

Letní škola s iPady 2016 – II. ročník

Letní škola „Tvoříme s iPadem a pro iPad“ je akce pro všechny zájemce ze školství, kteří si chtějí rozšířit a procvičit své dovednosti ve využití ICT ve výuce. Není to jen o práci s iPadem, ale také o využití webových…

Čti více »

Videonávod #12 – Halftone 2 se Slávkem Horou

Přinášíme vám poslední video natočené s našími kolegy během letošního Učitelského summitu. Tentokrát svou oblíbenou aplikaci ukázal na kameru Slávek Hora, pedagog a zástupce ředitele v Základní škole Planá nad Lužnicí. Slávek si vybral aplikaci Halftone 2 a…

Čti více »

Pod lupou – appsmashing

V hodinách smyslové výchovy a věcného učení jsme si společně zopakovali nejdůležitější části lidského těla. Malým dětem jsme toto učivo zpřístupnili hravou formou prostřednictvím aplikace Lidské tělo.

Čti více »

Videonávod #11 – Futaba s Petrou Boháčkovou

V tomto videonávodu se opět hlásíme z Učitelského summitu (můžete se těšit ještě na jedno video). Libor tentokrát natáčel s kolegyní Petrou Boháčkovou, učitelkou a lektorkou, kterou můžete aktivně potkat třeba na dalším ročníku naší Letní školy. Petra ukázala…

Čti více »

Pověst Kuželky na Koberštejnu

Naše škola každoročně pořádá soutěž o cenu „Děda Praděda“. Tato soutěž probíhá tak, že je vždy vybrána jedna pověst z oblasti Jeseníků, třídní učitelé ji dostanou v podobě textu, a dále s ní pracují dle svého uvážení. Výstupem by mělo být…

Čti více »

Mám jeden iPad. Co dál?

Často na našich seminářích a workshopech dostáváme dotaz: „No jo, ale jak iPad zapojit pro celou třídu, když mám jen jeden?“ Ukážeme si ukázku, jak jsme jeden iPad zapojili dnes ve výuce Počtů v naší třídě. Alternativě a…

Čti více »
Translate »